Cosplaying!

Talk about anything not related to the festival here (e.g. introduce yourself, chat about anime, manga, video games and other Japanese cultural things).

Re: Cosplaying!

Postby Waffles » Sat 12 Nov 2011 12:39 pm

Kai wrote:
Waffles wrote:I know this probably sounds kinda stupid but is anyone else scared of cosplaying tomoorow?



Is it your first time cosplaying?






My friends going as Link from Twilight Princess!



Yeah its my first time ^^''' I'm really nervous

Also i <3333 Link xD Twilight Princess was the first Zelda game i played ^.^
Waffles
 
Posts: 18
Joined: Wed 21 Sep 2011 4:44 pm

Re: Cosplaying!

Postby kagome1190 » Sat 12 Nov 2011 7:39 pm

I can't wait ,my 1st time and all
see you there
kagome1190
 
Posts: 3
Joined: Thu 25 Aug 2011 12:55 pm

Re: Cosplaying!

Postby Tasha~Chan » Sat 12 Nov 2011 7:50 pm

Is anyone else arriving in cosplay? -Rather than changing on arrival.
We don't wanna be the only ones! haha :lol:
User avatar
Tasha~Chan
 
Posts: 9
Joined: Sat 20 Aug 2011 8:30 pm

Re: Cosplaying!

Postby kagome1190 » Sat 12 Nov 2011 8:01 pm

Tasha~Chan wrote:Is anyone else arriving in cosplay? -Rather than changing on arrival.
We don't wanna be the only ones! haha :lol:


I am coz it saves carryin more stuff
what would you be goin as?
kagome1190
 
Posts: 3
Joined: Thu 25 Aug 2011 12:55 pm

Re: Cosplaying!

Postby Keena9001 » Sat 12 Nov 2011 8:06 pm

Ill be arriving in cosplay too :)
Look out for a pikachu in a tiny pickup with a chimney and give me a wave :lol:

Anyone else going alone? My friends seem to work Sundays :(
Keena9001
 
Posts: 4
Joined: Sat 12 Nov 2011 8:03 pm

Re: Cosplaying!

Postby Waffles » Sat 12 Nov 2011 8:20 pm

Tasha~Chan wrote:Is anyone else arriving in cosplay? -Rather than changing on arrival.
We don't wanna be the only ones! haha :lol:


I'm going in cosplay, but my bodygaurd isn't :( we couldn't make/get him a costume in time
Waffles
 
Posts: 18
Joined: Wed 21 Sep 2011 4:44 pm

Re: Cosplaying!

Postby Tasha~Chan » Sat 12 Nov 2011 9:25 pm

kagome1190 wrote:
Tasha~Chan wrote:Is anyone else arriving in cosplay? -Rather than changing on arrival.
We don't wanna be the only ones! haha :lol:


I am coz it saves carryin more stuff
what would you be goin as?


I'm going as Rin and my friend as Len in kimonos :)
User avatar
Tasha~Chan
 
Posts: 9
Joined: Sat 20 Aug 2011 8:30 pm

Re: Cosplaying!

Postby Tasha~Chan » Sat 12 Nov 2011 9:25 pm

Waffles wrote:I know this probably sounds kinda stupid but is anyone else scared of cosplaying tomoorow?


Awwh not at all, I was terrified first time, but it's a good laugh now :)
It's only my second time but I'm still nervous! :P
It's the walking there that I'm more nervous about haha :D
User avatar
Tasha~Chan
 
Posts: 9
Joined: Sat 20 Aug 2011 8:30 pm

Re: Cosplaying!

Postby Chazzy » Sat 12 Nov 2011 10:47 pm

Hey guys!!!

I'm quite nervous about tomorrow, partially because i'm roleplaying as a guy, and I really hope that you guys like who i'm gonna be. :D
I'm cosplaying as Snake from the Metal gear games, I have my own box, and I'm ready to walk about and say hello to everyone. Please come and say hi, i'm so nervous!

-C
Chazzy
 
Posts: 1
Joined: Sat 12 Nov 2011 10:36 pm

Re: Cosplaying!

Postby Keena9001 » Sat 12 Nov 2011 10:53 pm

Chazzy wrote:Hey guys!!!

I'm quite nervous about tomorrow, partially because i'm roleplaying as a guy, and I really hope that you guys like who i'm gonna be. :D
I'm cosplaying as Snake from the Metal gear games, I have my own box, and I'm ready to walk about and say hello to everyone. Please come and say hi, i'm so nervous!

-C


Awesome!! :O

I'll say hi if I see you :D
Keena9001
 
Posts: 4
Joined: Sat 12 Nov 2011 8:03 pm

PreviousNext

Return to General chat

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron